Naam:
Foto’s:
189
Video’s:

Over mij

Ik ben 45 jaar, getrouwd met Lesley, en we hebben samen 1 zoon, Boris van 13 jaar.

Nadat wij jaren naar Frankrijk op vakantie zijn gegaan gaan we nu andere Europese bestemmingen ontdekken. Na Schotland, Slovenie en 2 jaar Zuid- Noorwegen willen we het hoger op gaan zoeken😊

Over mijn reis

Dit jaar wilden we weer eens naar Noorwegen op vakantie. Maar waar dan heen? Al zoekende kwamen we uit op de Noordkaap en Lofoten. De middernachtzon zien en genieten vd mooie ongerepte natuur. Dat lijkt ons wel wat! Maar zon eind rijden in 3 weken dat wordt een uitdaging!

Dus hoe gaan we het doen? Ms kunnen we een stuk varen en we zien ook dat er een autotrein rijdt. Dat maakt het een stuk aanlokkelijker.

Vanaf de Noordkaap willen we naar Senja, Vesteralen en de Lofoten. Het schijnt daar prachtig te zijn. En dan afzakken via Oslo naar Evje. In Evje heb je een geweldig klimpark. Via Kristiansand naar Denemarken en zo weer  terug naar huis. In totaal leggen we met de auto bijna 5700 km af.

Maar zijn goed voorbereid, we hebben de eerste slaapplaatsen geboekt en we weten wat we waar willen doen. Kortom we zijn er klaar voor!

Bezochte landen

Ik heb 4 landen (2%) bezocht:

Duitsland, Finland, Nederland, Noorwegen.